Κηφισιά - Ηλεκτρικός: Πώς έγινε το ατύχημα με τον συρμό - Τι λένε μηχανοδηγοί και δήμαρχος
Το ψιλόβροχο σε συνδυασμό με το ότι δεν λειτούργησε το αντιολισθητικό σύστημα του τρένου είχε ως αποτέλεσμα να γίνει η πρόσκρουση και να τραυματιστούν εννέα άτομα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Σοβαρό ατύχημα στον τερματικό σταθμό του ΗΣΑΠ στην Κηφισιά σημειώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης, 7 Ιουλίου, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν εννέα άτομα. Οπως αναφέρει ο δήμαρχος Κηφισιάς, Γιώργος Θωμάκος, που μετέβη εσπευσμένα στον τερματικό του ΗΣΑΠ η βροχή μαζί με το χώμα πάνω στις ράγες φαίνεται ότι ήταν ένας κακός συνδυασμός που είχε ως αποτέλεσμα να γίνει η πρόσκρουση του συρμού του ΗΣΑΠ πάνω σε τοιχίο.
«Είχαμε ένα πρωτοφανές γεγονός, ευτυχώς όχι με θύματα, με εννέα ελαφρά τραυματίες επιβάτες. Ο συρμός προσέκρουσε και δεν εκτροχιάστηκε. Αυτό οφείλεται στο ότι το αντιολισθητικό σύστημα του τρένου δεν λειτούργησε ομαλά λόγω της ολισθηρότητας που είχε αναπτυχθεί από τη βροχή σε ανάμειξη με τη σκόνη και τα χωμάτινα υπολείμματα της ράγας», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Θωμάκος. Και πρόσθεσε: «Οι συμπολίτες μας είναι ελαφρώς τραυματισμένοι, διακομίστηκαν σε γειτονικά νοσοκομεία, η Πυροσβεστική δεν χρειάστηκε να κάνει σπουδαία πράγματα. Μπορεί να δημιουργηθεί κατάσταση ολισθηρότητας από τυχαία γεγονότα. Έρχεται πραγματογνώμονας. Η συγκοινωνία δεν παρακωλήθηκε καθόλου».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος των μηχανοδηγών ΗΣΑΠ, μιλώντας στον Real FM δήλωσε: «Είχε ψιλόβροχο και αυτό δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα. Δεν λειτούργησε σωστά και το αντιολισθητικό σύστημα που έχει το τρένο. Παράλληλα, ο κ. Φωτεινός απέκλεισε να είχε αναπτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα απ' ότι έπρεπε ο μηχανοδηγός. «Δεν μπαίνουν με ταχύτητες, μπαίνουν με μικρή ταχύτητα. Αποκλείεται. Το πατινάρισμα συμβαίνει συχνά, το κακό είναι να σου τύχει σε τερματικό σταθμό.Είναι και γερασμένα τα τρένα, έχουν 35 χρόνια καριέρας» σημείωσε ο κ. Φωτεινός και τόνισε ότι πρόκειται για έμπειρο οδηγό.
Από την πλευρά του, ο ίδιος ο μηχανοδηγός υποστηρίζει ότι δεν έπιασαν τα φρένα λόγω της ολισθηρότητας στις ράγες εξαιτίας της βροχόπτωσης και πως δεν λειτούργησε και το αντιολισθητικό σύστημα με αποτέλεσμα να μην προλάβει να φρενάρει.
Βία κατά των γυναικών: Τι είναι το Risk Tool που θα κρίνει την επικινδυνότητα των κακοποιητών - Χιλιάδες καταγγελίες μέσα στο 2024
Νέα καταγγελία για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: Στρατιώτης πέθανε έπειτα από επέμβαση – Αμέλεια καταγγέλλει η οικογένειά του
Παρανάλωμα του πυρός η μεγαλύτερη παραγκούπολη της Μανίλα - Συνταρακτικό βίντεο
Μίλτος Πασχαλίδης: «Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr