Κορονοϊός: Εκλεισαν τα μπαρ, ξενύχτησαν στις πλατείες
Οι πελάτες που ήταν αποφασισμένοι να… ξενυχτήσουν, δεν πτοήθηκαν και «μετακόμισαν» με τις παρέες τους στις πλατείες, με αποτέλεσμα ο συνωστισμός να μην αποφευχθεί.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μπορεί τα καταστήματα εστίασης να κατέβασαν ρολά τα μεσάνυχτα στην Καβάλα, στο πλαίσιο των νέων μέτρων περιορισμού της διασποράς του ιού, κάποιοι πελάτες ωστόσο συνέχισαν τη διασκέδασή τους σε κεντρικά σημεία της πόλης. Τα εστιατόρια και τα μπαρ έκλεισαν υπό τη διακριτική επιτήρηση της Αστυνομίας.
Ωστόσο, οι πελάτες που ήταν αποφασισμένοι να... ξενυχτήσουν, δεν πτοήθηκαν και «μετακόμισαν» με τις παρέες τους στις πλατείες, με αποτέλεσμα ο συνωστισμός να μην αποφευχθεί.
Κι όλα αυτά, σε μια πολύπαθη περιοχή, όπως η Καβάλα, η οποία χτυπήθηκε... αδυσώπητα από τον κορονοϊό τις προηγούμενες μέρες, με τα 40 και πλέον κρούσματα στο εργοστάσιο επεξεργασίας κρέατος.


Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




