Γηροκομείο Αθηνών: 16 χρόνια κάθειρξη στον πρώην πρόεδρο του ιδρύματος
Το Β' Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών απέδωσε ευθύνες για την κακοδιαχείριση και κατασπατάληση της περιουσίας του Γηροκομείου Αθηνών και των κληροδοτημάτων του, που έφεραν το ιστορικό ίδρυμα στη σημερινή κατάσταση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το δρόμο για τη φυλακή θα πάρει ο πρώην πρόεδρος του Γηροκομείου Αθηνών, ο οποίος κρίθηκε ομόφωνα ένοχος από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας για κακοδιαχείριση των οικονομικών του Γηροκομείου. Ο πρώην πρόεδρος καταδικάστηκε σε κάθειρξη16 ετών και 6 μηνών, ποινή του όμως δεν έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα.
Ενοχοι κρίθηκαν για τα ίδια αδικήματα οι άλλοι δύο συγκατηγορούμενοί του, οι οποίοι καταδικάστηκαν σε ποινές κάθειρξη 13 και 9 ετών αντίστοιχα.
Ωστόσο, για τους δύο συγκεκριμένους κατηγορούμενους, οι οποίοι ήταν πρώην μέλη του Δ.Σ αποφασίστηκε η ποινή τους να έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα, γεγονός που σημαίνει ότι μέχρι να κριθεί η υπόθεση σε δεύτερο βαθμό παραμένουν ελεύθεροι.
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



