Κορονοϊός: Βρέφος 5 ημερών στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Αγλαΐα Κυριακού
Το μωράκι είχε αναπνευστική δυσχέρεια και προτού εισαχθεί στην ΜΕΘ του Αγλαΐα Κυριακού ήταν σε θερμοκοιτίδα.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο νεότερος ασθενής με κορονοϊό στη χώρα μας είναι ένα βρέφος 5 ημερών, το οποίο μεταφέρθηκε από το νοσοκομείο Αλεξάνδρα στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού τα ξημερώματα της Πέμπτης, 11 Μαρτίου 2021. Το μωράκι είχε αναπνευστική δυσχέρεια και προτού εισαχθεί στην ΜΕΘ του Αγλαΐα Κυριακού ήταν σε θερμοκοιτίδα.
Το βρέφος, σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ, είναι καλύτερα τις τελευταίες ώρες και είναι πολύ πιθανό σύντομα να βγει από τη ΜΕΘ και να μεταφερθεί εντός της ημέρας σε covid θάλαμο του νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία. Σύμφωνα πάντα με την ΠΟΕΔΗΝ, στα τρία νοσοκομεία Παίδων της Αττικής και το Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης νοσηλεύονται 20 παιδιά τα περισσότερα Δημοτικού.
Διαβάστε επίσης: Κορονοϊός: Αύξηση 206% του ιικού φορτίου στη Θεσσαλονίκη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



