Λέκκας: Ομαλή η μετασεισμική δραστηριότητα στον Κορινθιακό Κόλπο
Οι σεισμολόγοι μέχρι τη συμπλήρωση του 48ώρου παραμένουν επιφυλακτικοί και παρακολουθούν το φαινόμενο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ομαλά κινείται η μετασεισμική δραστηριότητα στον Κορινθιακό, μετά το χθεσινό σεισμό των 5,3 της κλίμακας Ρίχτερ στο Γαλαξείδι, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ καθηγητής Ευθύμιος Λέκκας που επισκέφθηκε το πρωί την περιοχή.
Ο κ. Λέκκας τόνισε οτι είναι κρίσιμο να περάσει το 48ωρο απο το χθεσινό σεισμό και πρόσθεσε οτι ο μεγαλύτερος μετασεισμός που έχει σημειωθεί έως τώρα, είναι της τάξεως των 3,5 Ρίχτερ. Οι σεισμολόγοι μέχρι τη συμπλήρωση του 48ώρου παραμένουν επιφυλακτικοί και παρακολουθούν το φαινόμενο.
Διαβάστε ακόμη
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




