Η ΕΛ.ΑΣ συνέλαβε Αλβανούς που διακινούσαν ναρκωτικά στην Αθήνα (pics)
H αστυνομία κατάσχεσε 155 κιλά ακατέργαστης κάνναβης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πάνω από 155 κιλά ακατέργαστης κάνναβης κατάσχεσαν άνδρες της αστυνομίας κατά τη διάρκεια συντονισμένης επιχείρησης σε δύο διαμερίσματα στην περιοχή των Εξαρχείων.
Συγκεκριμένα άνδρες της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, συνέλαβαν τρεις Αλβανούς ηλικίας 24,25 και 30 ετών οι οποίοι διακινούσαν τα ναρκωτικά σε πιάτσες της Αθήνας. Κατά τη διάρκεια των ερευνών κατασχέθηκαν -80- συσκευασίες, περιέχουσες ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, συνολικού βάρους -155- κιλών και -401- γραμμαρίων, 11.825 ευρώ, μια ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας καθώς και 6 κινητά τηλέφωνα.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα. Σημειώνεται ότι ο ένας εκ των συλληφθέντων κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης προσπάθησε να διαφύγει.



Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




