Κέρκυρα: «Δεν μου δίνουν δουλειά» λέει ο «βιαστής του κάβου» (vid)
«Δεν μου δίνει κανένας δουλειά, τη βγάζω από εδώ κι από εκεί» ανέφερε μεταξύ άλλων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μετανιωμένος δηλώνει ο «βιαστής του Κάβου» σε συνέντευξή του στο CorfuTV, ο οποίος αποφυλακίστηκε με τον νόμο Παρασκευόπουλου, προκαλώντας την οργή των βρετανικών μέσων ενημέρωσης.
«Δεν πρέπει να φοβάται κανένας. Έχω κλάψει πολλές φορές και έχω μετανιώσει. Απλά δεν μπορώ να μπορώ να γυρίσω τον χρόνο πίσω, να αλλάξω τα πράγματα. Ζω στον Κάβο, δεν μπορώ να φύγω από τον Κάβο. Δεν μου δίνει κανένας δουλειά, τη βγάζω από εδώ κι από εκεί. Μία πεινάω, μία τσιγάρα μια το ένα… με έχουν γραμμένο όλοι» λέει ο αποφυλακισθείς βιαστής.
Ο βιαστής του Κάβου, όπως τον ονόμασαν οι Βρετανοί, είναι εκτός φυλακής από τον περασμένο Νοέμβριο, καθώς έκανε χρήση των ευνοϊκών διατάξεων του νόμου Παρασκευόπουλου. Παράλληλα παραδέχεται στον δημοσιογράφο Διονύση Μάμαλο - είχε μεσολαβήσει το 2012 για να παραδοθεί στις αρχές - τους δύο από τους τρείς βιασμούς για τους οποίους κατηγορήθηκε.
«Με κατηγορήσαν για τρεις βιασμούς. Εγώ παραδέχτηκα τους δύο, αρνήθηκα τον τρίτο γιατί δεν τον έκανα και αλήθεια δεν τον έκανα. Έχω μετανιώσει και το γνωρίζεις. Τους δύο τους έκανα, τον τρίτο όμως δεν τον έκανα. Με κατηγορήσαν όμως για τρεις και μου έδωσαν 48 χρόνια φυλακή. Έβγαλα τα 15 και βγήκα με τον νόμο του Παρασκευόπουλου» αναφέρει χαρακτηριστικά
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




