ΑΣΟΕΕ: Ανακατάληψη του υπογείου - «Το στέκι θα είναι πάντα δικό μας»
Το στέκι μας ανήκει για πάντα λένε οι αναρχικοί που δεν το... κουνάνε από το υπόγειο της ΑΣΟΕΕ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με κείμενο που αναρτήθηκε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, αναρχικές ομάδες ξεκαθάρισαν ότι μία εβδομάδα μετά την εκκαθάριση της ΑΣΟΕΕ από τις αστυνομικές δυνάμεις, όχι μόνο επανακατέλαβαν το υπόγειο του Οικονομικού Πανεπιστημίου, αλλά «εντατικοποιήσαμε ακόμη παραπάνω την παρουσία μας».
Μεταξύ άλλων, στο κείμενο αναφέρεται πως: «οι καταλήψεις για εμάς αποτελούσαν και αποτελούν χώρους πολύμορφης δράσης και πολιτικής ζύμωσης, με καθημερινό στοίχημα τη διεκδίκηση του δημόσιου πεδίου που δραστηροποιούνται. Η κρατική καταστολή που δέχονται τα στέκια και οι καταλήψεις έχει δύο απολήξεις. Η πρώτη είναι να δημιουργήσει ένα κλίμα κοινωνικής νηνεμίας ενώ η δεύτερη είναι να αφομοιώσει, για να εκμεταλλευτεί υλικά, τους χώρους και τις γειτονιές μας.
Ξέρουμε πολύ καλά πως όταν κάποιος αντιπαρατίθεται με το κυρίαρχο κάνοντας δηλαδή πολιτικές εκδηλώσεις,παρεμβάσεις, μικροφωνικές αλληλεγγύης στους μετανάστες και στέκεται έμπρακτα και άμεσα απέναντι στη στρατιωτικοποίηση του δημόσιου πεδίου, αποτελεί πρόβλημα τόσο στην πολυπόθητη κανονικότητα αλλά και στις εταιρίες και τους δήμους που βλέπουν τα πανεπιστήμια και τους κατειλλημένους χώρους σαν όμορφα κερδοφόρα ‘’φιλέτα’’. Προφανώς, πολλοί θα θέλανε να αντικαταστήσουν τόσο το στέκι όσο και τη Βανκούβερ με χώρους πλήρως αξιοποιήσιμους είτε για κρατικά ή για ιδιωτικά συμφέροντα».
Και η ανακοίνωση καταλήγει ότι «δεν μας τρομοκρατούν τα επικοινωνιακά παιχνίδια Χρυσοχοΐδη-Γιακουμάκη και θα είμαστε μόνιμα στα υπόγεια και στα αναχώματα του πολέμου απέναντι στο κράτος και πρυτανικές αρχές.Δεν απαντάμε σε τελεσίγραφα και οι καταλήψεις μας δεν έχουν ημερομηνία λήξης».
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



