Το 2023 θα είναι έτοιμος ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος
Τέλος στην κατάτμηση του έργου - Εντάσσεται στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Οριστικό τέλος στην κατάτμηση του έργου της κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος βάζει το υπουργείο Υποδομών, καθώς σήμερα ο υπουργός, Κώστας Καραμανλής ανακοίνωσε τη συμφωνία με την Ολυμπία Οδό ώστε το έργο να ενταχθεί στη σύμβαση παραχώρησης και να υλοποιηθεί. «Η υλοποίηση συμφωνήσαμε να μην κοστίσει στο ελληνικό δημόσιο ούτε ευρώ παραπάνω από όσο προβλεπόταν στις 8 εργολαβίες - όμως τώρα εξασφαλίζεται η ολοκλήρωσή του. Επιπλέον, με τη λύση αυτή η επίβλεψη του έργου γίνεται από ανεξάρτητο μηχανικό, εξασφαλίζεται η εγγύηση της κατασκευής και απαλλάσσεται το Δημόσιο από το κόστος λειτουργίας και συντήρησης έως το 2040» επεσήμανε ο κ.Καραμανλής εκτιμώντας ότι εάν δεν υπάρξουν εξωγενείς καθυστερήσεις, το έργο θα είναι έτοιμο το 2023.
«Ακόμα, όμως, κι αν παρ’ ελπίδα αναγκαστούμε να πάμε πέραν του 2023, πλέον με την μη κατάτμηση έχουμε διασφαλίσει ότι δεν θα χαθεί η κοινοτική χρηματοδότηση» υπογράμμισε ξεκαθαρίζοντας ότι οι εργολάβοι των πέντε σημερινών εργολαβιών θα αποζημιωθούν κανονικά, όπως ο νόμος ορίζει.
Η συμφωνία του υπουργείου Υποδομών με την Ολυμπία Οδό ανακοινώθηκε στις δυο διαδοχικές συναντήσεις που πραγματοποίησε η ηγεσία του υπουργείου με τους βουλευτές της ΝΔ στην Αχαία και την Ηλεία και τον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριο Φαρμάκη και την Επιτροπή Παρακολούθησης του έργου.
Προϋπόθεση βέβαια για να ξεκινήσει να υλοποιείται η συμφωνία είναι να λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις από την Ευρωπαική Επιτροπή, κάτι για το οποίο ο κ. Καραμανλής εμφανίστηκε αισιόδοξος: «Όπως είναι γνωστό, έχουμε ήδη κάνει προκαταρκτικές συζητήσεις μαζί της, πλέον το αίτημα είναι και επίσημο και περιμένουμε στους επόμενους μήνες, το οριστικό ΟΚ. Πιστεύω ότι θα το λάβουμε» τόνισε χαρακτηριστικά.
Σε αντίθετη περίπτωση ο υπουργός διευκρίνισε ότι θα οδηγηθούμε σε νέο διαγωνισμό: «Πάλι θα γίνει το έργο. Αλλά θα πάρει παραπάνω χρόνο η διαδικασία. Πιστεύω βάσιμα όμως ότι αυτό δεν θα χρειαστεί. Αν όλα πάνε καλά, μπορούμε να έχουμε εργοτάξια μέσα στο 2020».
Ο ίδιος αναφέρθηκε σε έναν κίνδυνο που θα μπορούσε να προκαλέσει καθυστερήσεις στην εκκίνηση του έργου κι αυτό είναι το να υπάρξουν δικαστικές προσφυγές από κάποιον από τους τρεις σημερινούς εργολάβους: «Ελπίζω ότι κανείς δεν θα βάλει τελικά το προσωπικό γινάτι και το στενό οικονομικό και επιχειρηματικό του συμφέρον πάνω από το καλό των πολιτών και του τόπου. Το έργο πλέον κανείς δεν μπορεί να το εμποδίσει. Θα μπορούσε μόνο εκδικητικά να το καθυστερήσει. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα το κάνει» εκτίμησε.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr