Στους 13 οι νεκροί από την εποχική γρίπη - 59 έχουν νοσηλευτεί σε ΜΕΘ
Αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών από τη γρίπη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τους 13 φτάνουν πλέον οι νεκροί από τη γρίπη, σύμφωνα με την εβδομαδιαία επιδημιολογική έκθεση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας. Ο αριθμός των νεκρών είναι αυξημένος κατά πέντε σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία από τον περασμένο Οκτώβριο μέχρι και την τρίτη εβδομάδα του Ιανούαρίου 59 ασθενείς έχουν παρουσιάσει σοβαρές επιπλοκές και για 50 από αυτούς κρίθηκε απαραίτητη η νοσηλεία σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Από τους 13 ασθενείς που έχουν χάσει τη ζωή τους, οι επτά νοσηλεύτηκαν σε ΜΕΘ, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι από τους 59 που νόσησαν πολύ σοβαρά μόνο οι 20 έκαναν το αντιγριπικό εμβόλιο. Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι βρισκόμαστε σε περίοδο αυξημένης δραστηριότητας της γρίπης στην Ελλάδα, στην οποία επικρατούν οι υπότυποι A (H1N1)pdm09 και A (H3N2). και τονίζουν πόσο σημαντικός είναι ο εμβολιασμός ως ο καλύτερος τρόπος προφύλαξης.
Την Πέμπτη (23/1) ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας εξέδωσε εγκύκλιο με οδηγίες για τα σχολεία και πώς θα πρέπει να χειρίζονται τα περιστατικά γρίπης σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



