Κοροναϊός: Αρνητικές οι εξετάσεις για τους δύο Έλληνες που επέστρεψαν από Κίνα
Παρά τα αρνητικά αποτελέσματα, οι δύο Έλληνες θα παραμείνουν για 14 ακόμα ημέρες σε εθελούσια απομόνωση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αρνητικά είναι για τον κοροναϊό και τα δύο δείγματα που ελήφθησαν από τους δύο Έλληνες πολίτες που επαναπατρίστηκαν χθες από την πόλη Ουχάν της Κίνας και νοσηλεύονται στο νοσοκομείο «Σωτηρία» της Αθήνας.
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων αποκάλυψε το ίδιο το υπουργείο Υγείας, που ανήρτησε στο Twitter τα εξής: «Ο άψογος συντονισμός ΕΟΔΥ-ΕΚΑΒ & 1ης ΥΠΕ ολοκλήρωσε επιτυχώς τον επαναπατρισμό των 2 Ελλήνων πολιτών από την Κίνα. Στο πλαίσιο του κλινικό-εργαστηριακού πρωτοκόλλου εξετάσής τους, διενεργήθηκε έλεγχος αναπνευστικών δειγμάτων που ήταν αρνητικός για την παρουσία του νέου κοροναϊού».
Παρότι τα αποτελέσματα για κοροναϊό ήταν αρνητικά, οι δύο Έλληνες που επέστρεψαν από τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, θα παραμείνουν για 14 ακόμα ημέρες σε εθελούσια απομόνωση στο Γ.Ν. Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών «Η Σωτηρία», που αποτελεί νοσοκομείο αναφοράς για τον κοροναϊό.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



