Κοροναϊός: Τι λέει ο Ελληνας που δραπέτευσε από την «κόλαση» του Diamond Princess
Ο Γιάννης Μερσινιάς μίλησε στο Ανοικτό Κανάλι για τις στιγμές αγωνίας που πέρασε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πέρασε από την κόλαση του κοροναϊού στην απομόνωση του νοσοκομείου Σωτηρία και χθες, Σάββατο, επέστρεψε στη δική του καθημερινότητα. Ο Γιάννης Μερσινιάς, ο ένας από τους δύο Ελληνες που έμειναν 14 ημέρες σε καραντίνα, μίλησε στο Open Tv αφού πήρε το πολυπόθητο εξιτήριο από το ελληνικό νοσοκομείο. Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να επισκεφθεί τους γονείς του, οι οποίοι για μεγάλο διάστημα αγωνιούσαν για την υγεία του.
«Χάρηκαν που με είδαν, μου έκαναν πατάτες τηγανητές και αβγά και έμεινα εκεί μέχρι το βράδυ και μετά γύρισα σπίτι μου», λέει ο ίδιος στην επικοινωνία του με το Ανοικτό Κανάλι. Η ζωή στην απομόνωση είχε αυστηρό πρόγραμμα: «Κάθε ημέρα με ξυπνούσαν στις 08:30 για να μου πάρουν θερμοκρασία, πίεση». Μόνη του παρέα το κινητό τηλέφωνο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που τον συνέδεαν με τον έξω κόσμο. «Μου κάνατε παρέα. Αυτό οφείλω να το πω στους δημοσιογράφους», τονίζει ο κ. Μερσινιάς.
Εκτός από τους γιατρούς που τον εξέταζαν εξονυχιστικά, πέραν των γιατρών, ήταν η Ελληνίδα η οποία νοσηλευόταν στον διπλανό θάλαμο απομόνωσης. «Ήμασταν σε διαφορετικούς θαλάμους, μπορεί να έβλεπε ο ένας τον άλλον από παράθυρο, αλλά τίποτα άλλο».
Δείτε το βίντεο από το OPEN TV:
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



