Ελληνικός σιδηρόδρομος, ένας παρατημένος «ασθενής»: Τι λέει ο συγκοινωνιολόγος Σταύρος Κωνσταντινίδης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν εκσυγχρονίστηκε και έμεινε οπισθοδρομικός και καθυστερημένος ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος; Τί και πώς πρέπει να γίνει ώστε να έχουμε σύγχρονα μέσα μεταφοράς; Ποια μέτρα πρέπει να ληφθούν ώστε να αλλάξουν οι δημόσιες μεταφορές, ο σιδηρόδρομος και οι αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Πότε και πώς μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι τέτοιο;
Για αυτά συζητάμε με τον συγκοινωνιολόγο Σταυρό Κωνσταντινίδη, που γνωρίζει καλά την πραγματικότητα των μεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σπούδασε πολιτικός μηχανικός και συγκοινωνιολόγος, υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης του ΑΠΘ και διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ενώ δραστηριοποιείται στον ιδιωτικό τομέα.
Ο κ. Κωνσταντινίδης πιστεύει ότι πρέπει να ανασυσταθεί το Υπουργείο Μεταφορών και μάλιστα ως υπουργείο Βιώσιμης Κινητικότητας, ώστε να καλύψει τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής και τις ανάγκες όχι μόνο να κατασκευάζονται σύγχρονα δίκτυα, αλλά να συντηρούνται και να λειτουργούν σωστά, όπως και στις προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες.
Μέση Ανατολή: Τα νέα δεδομένα στην περιοχή και οι φάσεις της συμφωνίας για εκεχειρία - Το Ισραήλ απελευθερώνει 737 Παλαιστίνιους κρατούμενους για 33 ομήρους
Χωρίς διόδια για άλλα 3 χρόνια Άγιος Στέφανος και Βαρυμπόμπη: Νέες αποζημιώσεις 12,7 εκατ. ευρώ καλείται να πληρώσει το Δημόσιο
Χαμηλότερες από το 2019 οι πραγματικές αμοιβές των εργαζομένων - Ο πληθωρισμός «εξαέρωσε» τις αυξήσεις
Τέλος το TikTok στις ΗΠΑ: Ανακοίνωσε ότι θα πάψει να είναι διαθέσιμο στη χώρα μετά την Κυριακή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr