Θριάσιο: Χειροκροτήματα σε ασθενή με κορονοϊό που βγαίνει από τη ΜΕΘ
Συγκλονίζει η αντίδραση γιατρών και νοσηλευτών όταν ο ασθενής βγαίνει στον διάδρομο του νοσοκομείου και ανταποδίδει το χειροκρότημα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συγκίνηση προκαλεί το βίντεο που δημοσιεύθηκε στο Facebook και δείχνει γιατρούς και νοσηλευτές στο Θριάσιο να ξεσπούν σε χειροκροτήματα την ώρα που ασθενής με κορονοϊό βγαίνει από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, όπου έδωσε σκληρή «μάχη» με τον ιό.
«Μπράβο, κύριε Γιώργο» αναφωνούν οι γιατροί και οι νοσηλευτές όταν ανοίγει η πόρτα της ΜΕΘ και ο ασθενής βγαίνει στον διάδρομο του νοσοκομείου. Μάλιστα, και ο ίδιος ο ασθενής χειροκροτεί και χαιρετά τους γιατρούς και τους νοσηλευτές, κατά τη μεταφορά του σε θάλαμο.
Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



