Στους 102 οι νεκροί από κορονοϊό στην Ελλάδα - Κατέληξε γυναίκα στην Αλεξανδρούπολη
Η άτυχη γυναίκα κατέληξε το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αλλη μια γυναίκα έχασε τη μάχη για τη ζωή από τον κορονοϊό ανεβάζοντας τον αριθμό των θανόντων στη χώρα μας στους 102. Μια 86χρονη γυναίκα είναι το νέο θύμα της πανδημίας, καθώς κατέληξε το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης στην Αλεξανδρούπολη. Τη Μεγάλη Τρίτη (14/4) στην καθιερωμένη ενημέρωση ο Σωτήρης Τσιόδρας ανακοίνωσε πως υπάρχουν 25 νέα κρούσματα κορονοϊού στην Ελλάδα και συνολικά 2.170.
O συνολικός αριθμός των κρουσμάτων έφτανε μέχρι χθες στα 2.170. Μέχρι τώρα, όπως είπε ο κ. Τσιόδρας, στις ΜΕΘ νοσηλεύονται 76 άτομα, με μέση ηλικία τα 68 έτη. Εξ αυτών 17 είναι γυναίκες και όλοι οι υπόλοιποι άνδρες, ενώ το 80% έχει υποκείμενο νόσημα ή ηλικία άνω των 70.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




