Απαγόρευση κυκλοφορίας: Εκκλησίες στον Βόλο άνοιξαν για τους πιστούς
Στον Άγιο Γεράσιμο πήγε η αστυνομία – Καταγγελίες και για τον Ναό Αγίου Νεκταρίου Νέας Ιωνίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τα περιοριστικά μέτρα έσπασαν οι υπεύθυνοι στον Ιερό Ναό του Αγίου Γερασίμου στον Βόλο, που αψήφησαν τους περιορισμούς των Αρχών και άνοιξαν την εκκλησία για τους πιστούς.
Σύμφωνα με το e-thessalia.gr, περίοικοι αντιλήφθηκαν την είσοδο πιστών στην εκκλησία σήμερα Μεγάλη Παρασκευή και ειδοποίησαν την αστυνομία που μετέβη στον Ιερό Ναό. Μέσα υπήρχε οικογένεια με δυο παιδιά, που απομακρύνθηκαν από τους αστυνομικούς και ο ναός έκλεισε.
Παράβαση της απαγόρευσης παρατηρείται και στον Άγιο Νεκτάριο Νέας Ιωνίας, όπου κατά διαστήματα ανοίγουν οι πόρτες και μπαίνουν μέσα οι πιστοί για να προσκυνήσουν τον Επιτάφιο.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




