Θεσσαλονίκη: Έπεσαν πρόστιμα των 300 ευρώ για άσκοπες μετακινήσεις
Οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση με σκοπό τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πρόστιμο 300 ευρώ για διαδρομές εκτός περιφερειακής ενότητας του τόπου κατοικίας και άσκοπες μετακινήσεις, παρά τα μέτρα που ισχύουν για την αποφυγή της εξάπλωσης του κορονοϊού, βεβαιώθηκαν σήμερα σε 11 περιπτώσεις στη Θεσσαλονίκη, στη διάρκεια οκτώ ωρών, από τις 6 το πρωί ως τις 3 μετά το μεσημέρι, σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας.
Από την έναρξη του μέτρου, έχουν βεβαιωθεί συνολικά στην επικράτεια 781 παραβάσεις και έχουν επιβληθεί ισάριθμα διοικητικά πρόστιμα (300 ευρώ), ενώ σε (455) περιπτώσεις αφαιρέθηκαν επιπλέον και τα στοιχεία κυκλοφορίας των οχημάτων για (60) ημέρες.
Οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση με σκοπό τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




