Δύο νεκροί από κορονοϊό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Ενας 35χρονος κι ένας 75χρονος
Νωρίτερα είχε καταλήξει ένας 75χρονος στον Ευαγγελισμό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο ακόμη συνάνθρωποί μας προστέθηκαν στη λίστα των νεκρών από κορονοϊό, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των θανόντων στους 119. Πρόκειται για έναν 35χρονο, που κατέληξε στον «Αγιο Δημήτριο» στη Θεσσαλονίκη και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία ο άτυχος άνδρας δεν αντιμετώπιζε υποκείμενα νοσήματα, γεγονός που προκαλεί ανησυχία για το πώς και ποιους τελικά «χτυπά» ο κορονοϊός.
Αλλος ένας 75χρονος που ταλαιπωρούνταν από υποκείμενα νοσήματα είχε καταλήξει λίγες ώρες νωρίτερα στον Ευαγγελισμό. Ο ηλικιωμένος νοσηλευόταν από τις 27 Μαρτίου στη ΜΕΘ του νοσοκομείου και έπασχε και από κολπική μαρμαρυγή.
Αργά το βράδυ της Δευτέρας του Πάσχα μετά τις ανακοινώσεις του Σωτήρη Τσιόδρα για 116 νεκρούς είχε γίνει γνωστό ότι πέθανε και ένας 86χρονος που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης και είχε υποκείμενο νόσημα.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



