Εκπαιδευτικοί στους μαθητές: Πάντα θα είμαστε μια τάξη, μια ομάδα - Καλή αντάμωση!
Τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη διαπροσωπική επαφή εκπαιδευτικών και μαθητών...🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τα σχολεία και τα πανεπιστήμια ήταν από τα πρώτα που σταμάτησαν τη λειτουργία τους, με την εμφάνιση του κορονοϊού στη χώρα μας και παραμένουν κλειστά μέχρι και σήμερα. Έκτοτε, οι μαθητές παρακολουθούν τις παραδόσεις των μαθημάτων τους διαδικτυακά, ώστε να υπάρξουν όσο το δυνατόν λιγότερα κενά στην τρέχουσα σχολική χρονιά.
Τίποτα, όμως, δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη διαπροσωπική επαφή εκπαιδευτικών και μαθητών, εκείνη που, πέρα από τη μετάδοση ακαδημαϊκών γνώσεων, διαμορφώνει χαρακτήρες και συνειδήσεις. Έχοντας αυτό κατά νου, εκπαιδευτικοί στέλνουν το δικό τους μήνυμα στους μαθητές τους, με ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο Facebook και τη σελίδα «Covid19: Κανένας Μόνος / Καμία Μόνη»,
Στο βίντεο αυτό, μεταξύ άλλων, θυμίζουν στα παιδιά ότι θα είναι για πάντα μία τάξη και μία ομάδα, τους λένε πόσο τους λείπουν και εύχονται καλή αντάμωση.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



