Αποσωληνώθηκαν τρεις ασθενείς με κορονοϊό στο νοσοκομείο της Λάρισας
Ο υπουργός Υγείας ανήρτησε στα social media βίντεο με την έξοδό τους από τη ΜΕΘ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη Λάρισα υπάρχουν και ενθαρρυντικά νέα, καθώς τρεις άνθρωποι που νοσηλεύονταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου της πόλης με κορονοϊό αποσωληνώθηκαν το βράδυ της Τετάρτης. Πρόκειται για έναν 68χρονο Γερμανό ο οποίος διέμενε στο Πήλιο, έναν 70χρονο άνδρα και έναν 75χρονο από χωριό της Λάρισας.
Το βίντεο με τη μεταφορά τους εκτός ΜΕΘ ανάρτησε στα social media ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας γράφοντας ότι "Τρεις από τους τέσσερις ασθενείς στη ΜΕΘ-COVID του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας αποσωληνώθηκαν.
Τρεις ακόμα νίκες ζωής, από τους ήρωες της ΜΕΘ".
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



