Στους 128 οι νεκροί από κορονοϊό - Κατέληξε 59χρονη στο ΑΧΕΠΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα φέρεται να είχε σοβαρό υποκείμενο νόσημα.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμη ένας ασθενής κατέληξε από κορονοϊό σήμερα στην Ελλάδα, αυξάνοντας τον αριθμό των νεκρών στους 128. Πρόκειται για μία γυναίκα 59 ετών που νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του ΑΧΕΠΑ και κατέληξε στις 6:30 σήμερα το πρωί. Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα φέρεται να είχε σοβαρό υποκείμενο νόσημα.
Στο μεταξύ, ανησυχητική εξέλιξη αποτέλεσε χθες ο εντοπισμός κρουσμάτων του νέου κορονοϊού σε δύο κλινικές, την «Ταξιάρχαι» στο Περιστέρι και την «Κασταλία» στο Ελληνικό, γεγονός που ανάγκασε τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Αθηνών κ. Βαγγέλη Ιωαννίδη να διατάξει κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση.
Μάλιστα, στην ενημέρωση των ΜΜΕ χθες, οι κ.κ. Χαρδαλιάς και Τσιόδρας εμφανίστηκαν ιδιαίτερα ενοχλημένοι, κάνοντας λόγο για «απρόσεκτες συμπεριφορές».
«Σε δύο πρόσφατες περιπτώσεις επιδημίας σε χώρους όπου δεν υπήρξε η αντίστοιχη επαγρύπνηση, που θα περιμέναμε από ευαισθητοποιημένους υγειονομικούς, έγινε το κακό», σημείωσε ο κ. Τσιόδρας, ενώ τόνισε ότι η «απρόσεκτη συμπεριφορά από λίγους κοστίζει σε όλους».
Σεισμοί και πολιτική: Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΒΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




