Μέσα στο «στρατηγείο» του νοσοκομείου Σωτηρία: Η μάχη των γιατρών με τον κορονοϊό
Το OPEN TV μπήκε μέσα στο χώρο όπου παίρνονται οι πιο κρίσιμες αποφάσεις για τον κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Να δούμε τι συμβαίνει στις μονάδες. Τα εργαστηριακά τα έχουμε...». Το OPEN TV και η Δέσποινα Βλεπάκη βρέθηκαν στο στρατηγείο του νοσοκομείου Σωτηρία που έχει δημιουργηθεί για την πανδημία του κορονοϊού. Το στρατηγείο έχει στηθεί έξω από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του «Σωτηρία», που είναι το πρώτο νοσοκομείο που υποδέχθηκε ασθενείς με COVID-19 και μπήκε στη μάχη κατά του κορονοϊού από πολύ νωρίς.
Σε αυτό το στρατηγείο παίρνει όλες οι κρίσιμες αποφάσεις από τους επιστήμονες, τις εντατικολόγους, οι οποίοι δίνουν μάχη για τη ζωή των ασθενών που είναι διασωληνωμένοι στη ΜΕΘ. «Εχουμε έρθει πολλές φορές αντιμέτωποι με τον θάνατο και πάντα είναι δύσκολο για μας, πάντα είναι συγκλονιστικό για μας όταν οι ασθενείς τα καταφέρνουν», αναφέρει στο OPEN η επιμελήτρια Α' ΜΕΘ του νοσοκομείου, Μάγδα Κυριακοπούλου.
Τα βιβλία των ασθενών ανοίγουν το πρωί και ενημερώνονται συνεχώς. Μέσα και έξω από τη μονάδα, οι εντατικολόγοι σχεδιάζουν το επόμενο βήμα. Τα μάτια τους είναι καρφωμένα στην οθόνη. «Παρακολουθούμε τον καρδιακό τους ρυθμό, την αρτηριακή τους πίεση και τα δύο, παλμό προς παλμό», συνεχίζει.
Η χαρά περισσεύει όταν ένας ασθενής αποσωληνώνεται αλλά ο θάνατος, πολλές φορές, καραδοκεί... «Είναι αυτό το πιο δύσκολο κομμάτι του αποχαιρετισμού, που πρέπει να φύγεις μακριά από τους δικούς σου ανθρώπους», αναφέρει η κυρία Κυριακοπούλου.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



