Μάρτυρας για κλινική Ταξιάρχαι: Υπήρξε έλλειψη εγρήγορσης στην τήρηση πρωτοκόλλου
Ο μάρτυρας για την κλινική του Περιστεριού, έκανε λόγο για ενδεχόμενη έλλειψη εγρήγορσης στην τήρηση πρωτοκόλλου
Ολοκλήρωσαν τις καταθέσεις τους ενώπιον του εισαγγελέα Νίκου Αντωναράκου δυο στελέχη του ΕΟΔΥ. Πρόκειται για ένα στέλεχος της κλινικής «Ταξιαρχαι» και ένα της κλινικής «Κασταλία».
Σύμφωνα με πληροφορίες ο μάρτυρας για την κλινική του Περιστεριού, έκανε λόγο για ενδεχόμενη έλλειψη εγρήγορσης στην τήρηση πρωτοκόλλου, περιγράφοντας τα ξαφνικά κρούσματα, αλλά και τις δύσκολες συνθήκες νοσηλείας και πριν και τώρα. Σημειώνεται ότι σήμερα έγιναν και νέες κατασχέσεις στην κλινική Ταξιάρχαι, ενώ δεν αποκλείεται να απαιτηθεί και ιατρική πραγματογνωμοσύνη.
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




