Κορονοϊός: Δωρεά 200.000 μασκών στο ΕΣΥ από τον ΑΔΜΗΕ
Πρόκειται για μάσκες FFP2 που θα ενισχύσουν το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη δωρεά 200.000 ειδικών μασκών προστασίας Ν95 (τύπου FFP2), προχώρησε ο ΑΔΜΗΕ. Οι μάσκες προορίζονται για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των νοσοκομείων.
Ο Υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας ευχαρίστησε δημόσια τον φορέα. «Ο ΑΔΜΗΕ στηρίζει από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Σύστημα Υγείας, στηρίζει τους γιατρούς, τους νοσηλευτές και το παραϊατρικό προσωπικό, ιδιαίτερα αυτούς που βρίσκονται μέσα στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη, τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΑΔΜΗΕ Μάνο Μανουσάκη» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας.
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



