Εντυπωσιακό βίντεο: Βατραχάνθρωποι εξουδετερώνουν νάρκη στη Νέα Μηχανιώνα
Ο πίδακας του νερού και ο καπνός έφτασαν σε ύψος δεκάδων μέτρων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εξουδετερώθηκε το απόγευμα, με ασφάλεια, η νάρκη θαλάσσης του Β'ΠΠ, την οποία ανέσυρε από το βυθό του Θερμαϊκού το αλιευτικό σκάφος «ΑΓΓΕΛΟΣ» ΝΘ 556.
Ο κυβερνήτης του σκάφους ειδοποίησε το Λιμενικό και κατέπλευσε χθες το μεσημέρι στο λιμάνι τις Νέας Μηχανιώνας, ενώ η νάρκη παρέμεινε στο βυθό σε μικρή απόσταση, περίπου δύο μιλίων, από την ακτή. Στην περιοχή έσπευσαν δυνάμεις του τοπικού λιμεναρχείου, πυροτεχνουργοί του κεντρικού λιμεναρχείου Θεσσαλονίκης και του στρατού ξηράς, που αποφάνθηκαν ότι πρόκειται για νάρκη γερμανικού τύπου, σχήματος κυλινδρικού σφηνοειδούς, μήκους 1,60 και περιμέτρου 1,98μ. Επάνω της διέκριναν τη ζώνη σφηνώσεως και υποδοχείς πυροδοτικών μηχανισμών, σε προχωρημένη διάβρωση.
Αφού λήφθηκαν όλα τα απαιτούμενα μέτρα ασφάλειας αποκλεισμού του λιμένα και της παραλιακής οδού, ενημερώθηκε η αρμόδια υπηρεσία για την εξουδετέρωση της.
Η επιχείρηση ολοκληρώθηκε γύρω στις επτά και μισή το απόγευμα με την εξουδετέρωση της νάρκης, εντός της θάλασσας.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




