Στους δρόμους από Δευτέρα (4/5) οι κινητές ομάδες του ΕΟΔΥ
Θα προσληφθούν 500 νοσηλευτές, 500 οδηγοί και 100 διοικητικοί υπάλληλοι σε όλη την επικράτεια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι πρώτες Κινητές Ομάδες ΕΟΔΥ για την αντιμετώπιση του κορονοϊού ξεκινούν τη Δευτέρα 4 Μαΐου. Όπως αναφέρει ο ΕΟΔΥ, ειδοποιήθηκαν και προσήλθαν οι πρώτοι επιτυχόντες νοσηλευτές και οδηγοί, οι οποίοι υπεβλήθησαν στον σχετικό έλεγχο για την ανίχνευση τυχόν ύπαρξης του ιού SARS-CoV-2. Τα αποτελέσματα του ελέγχου αναμένονται εντός της ημέρας και αμέσως μετά θα ολοκληρωθεί η πρόσληψή τους.
Η ίδια διαδικασία θα τηρηθεί για όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση πρόσληψης του ΕΟΔΥ και εργαστούν στο πρόγραμμα. Σταδιακά, και σύμφωνα με τις ανάγκες και τον σχεδιασμό του Οργανισμού, θα προσληφθούν 500 νοσηλευτές, 500 οδηγοί και 100 διοικητικοί υπάλληλοι σε όλη την επικράτεια.
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΕΣΠA «Μεταρρύθμιση του Δημόσιου Τομέα 2014-2020».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




