Πρώτη συγκέντρωση στη μετά-καραντίνα εποχή και τα μέτρα πήγαν... περίπατο
Δεκάδες μέλη περιβαλλοντικών οργανώσεων συγκεντρώθηκαν για να διαμαρτυρηθούν για το περιβαλλοντικό νομοσχέδιο που ψηφίζεται από τη Βουλή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μπορεί από τις έξι το πρωί της Δευτέρας, να ξεκίνησε η σταδιακή άρση των μέτρων για τον κορονοϊό, αλλά νωρίς το απόγευμα πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση στο Σύνταγμα με φόντο το περιβαλλοντικό νομοσχέδιο που ψηφίζεται από τη Βουλή. Συγκεκριμένα μπροστά από τη Βουλή συγκεντρώθηκαν δεκάδες άτομα και εκπρόσωποι περιβαλλοντικών οργανώσεων, χωρίς να τηρούν το μέτρο της απόστασης. Μεταξύ άλλων το παρών έδωσαν από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο βουλευτής Δημήτρης Βίτσας, ο δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων Νάσος Ηλιόπουλος και οι βουλευτές του ΜέΡΑ 25 Κρίτων Αρσένης και Σοφία Σακοράφα.
Δείτε τις φωτογραφίες από την πρώτη συγκέντρωση στη μετά-καραντίνα εποχή:





Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



