Πάνω από 150 πρόστιμα για μάσκες, μη τήρηση αποστάσεων και μετακινήσεις εκτός νομού
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Αστυνομίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι Αρχές παρακολουθούν στενά την κίνηση των πολιτών τόσο στα μέσα μαζικής μεταφοράς όσο και στις επιχειρήσεις που άνοιξαν μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων και εκτός από τις συστάσεις, αναγκάστηκε να βεβαιώσει και πάνω από 150 πρόστιμα, χθες Τρίτη, για παραβάσεις που αφορούν σε χρήση μάσκας, τήρηση αποστάσεων, αλλά και μετακινήσεις εκτός νομού.
Συγκεκριμένα κόπηκαν 66 πρόστιμα για χρήση μάσκας και μη τήρηση αποστάσεων, με τα 42 εξ αυτών να εντοπίζονται στην Αττική. Εξάλλου, σύμφωνα με την Αστυνομία βεβαιώθηκαν και 90 πρόστιμα για μετακινήσεις εκτός νομού, με τους παραβάτες να μην έχουν στην κατοχή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά, που τους επιτρέπουν να κινούνται εκτός της περιφέρειάς τους.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



