Γενοκτονία των Ποντίων: Φωταγωγείται η Βουλή το βράδυ της Τρίτης
Ασβεστη παραμένει η ιστορική μνήμη της εξόντωσης των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με ένα συβολικό λογότυπο - μήνυμα θα φωταγωγηθεί το βράδυ της Τρίτης (19/5) το κτίριο της Βουλής για να τιμηθεί η Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Με αυτή τη συμβολική πράξη το Ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώνει την άσβεστη ιστορική μνήμη και το διαρκές αίτημα της ιστορικής αποκατάστασης για την εξόντωση των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου. Στις 9.30 το πρωί της Τρίτης θα πραγματοποιηθεί ειδική συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής για την Ημέρα Μνήμης.
Στις 24 Φεβρουαρίου 1994, η Βουλή αναγνώρισε επίσημα τη γενοκτονία των Ποντίων από το τουρκικό κράτος και ψήφισε ομόφωνα τον ορισμό της 19ης Μαΐου ως Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



