Θεσσαλονίκη: Βρέθηκε 9χρονος που είχε χαθεί στο Σιδηροδρομικό Σταθμό
Σε πεζή περιπολία που έκαναν στην περιοχή του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, οι αστυνομικοί εντόπισαν σώο και αβλαβές το 9 χρονών αγοράκι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα αγοράκι 9 ετών, που είχε χαθεί από τα ίχνη των γονιών του, εντόπισαν σε πεζή περιπολία αστυνομικοί της Θεσσαλονίκης. Το αγοράκι χάθηκε το βράδυ της Τετάρτης (20/5) από την περιοχή του δήμου Νεάπολης-Συκεών και εντοπίστηκε γρήγορα από τους αστυνομικούς κοντά στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Την ίδια ώρα μάλιστα που οι αστυνομικοί βρήκαν το αγοράκι, ο πατέρας του είχε μεταβεί στο Τμήμα Νεάπολης - Συκεών και ειδοποιήθηκε για το ευτυχές γεγονός πριν προλάβει να δηλώσει την εξαφάνιση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αγοράκι φέρεται να έχει αυτισμό.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



