Σχολεία: Ξεκίνησαν και πάλι τα σχολικά γεύματα
Τα προϊόντα των σχολικών γευμάτων είναι υψηλής διατροφικής αξίας και τοπικής προέλευσης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ξεκίνησε ξανά από την 1η Ιουνίου, μαζί με το άνοιγμα των δημοτικών σχολείων, το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων, το οποίο υλοποιείται από τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Τα σχολικά γεύματα αποτελούν ένα σημαντικό στήριγμα για αρκετές οικογένειες στη χώρα. Τα προϊόντα που επιλέγονται για την παρασκευή των γευμάτων, η οποία γίνεται σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς φορείς, είναι υψηλής διατροφικής αξίας και κυρίως τοπικής προέλευσης.
Με πρωτοβουλία της υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνας Μιχαηλίδου και ύστερα από επικοινωνία με τον πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, Δημήτρη Παπαστεργίου, το πλεόνασμα που πιθανόν να προκύψει από τα αδιάθετα γεύματα, θα παραδίδονται στους δήμους και θα διατίθενται σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



