Νοσοκομεία: Απεργούν την Τρίτη γιατροί, νοσηλευτές και λοιπό προσωπικό
Η συνάντηση ορίστηκε για τις 08.30 το πρωί της ίδιας ημέρας στην πλατεία Μαβίλη - Θα ακολουθήσει πορεία διαμαρτυρίας προς το Μαξίμου, τη Βουλή, το υπ. Εργασίας και το υπ. Υγείας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε 24ωρη απεργία στα δημόσια νοσοκομεία την Τρίτη 16 Ιουνίου 2020 προχωρούν γιατροί, νοσηλευτές και λοιπό προσωπικό. Διεκδικούν «ένα αποκλειστικά δημόσιο και απολύτως δωρεάν σύστημα υγείας για όλους».
Η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (ΟΕΝΓΕ) και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) διεκδικούν, όπως αναφέρουν, «μια ισχυρή Δημόσια Υγεία και Πρόνοια που θα είναι σε θέση να προσφέρουν ποιοτική, δωρεάν περίθαλψη στον πληθυσμό ακόμη και σε περιόδους πανδημίας».
Η συνάντηση ορίστηκε για τις 08.30 το πρωί της Τρίτης στην πλατεία Μαβίλη. Θα ακολουθήσει πορεία διαμαρτυρίας προς το Μέγαρο Μαξίμου, τη Βουλή, το υπουργείο Εργασίας και το υπουργείο Υγείας.
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



