Μύκονος: Ανοίγει ξανά το beach bar που «έφαγε» πρόστιμο και δίμηνο λουκέτο για συνωστισμό
Πέρασε στη Βουλή ρύθμιση, ώστε να κλείνουν μόνο 15 μέρες και έτσι το συγκεκριμένο beach bar ανοίγει πάλι.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ανοίγει πάλι το beach bar στη Μύκονο, παρότι είχε «φάει» πρόστιμο 20.000 ευρώ και οι ελεγκτές είχαν επιβάλει δίμηνο λουκέτο. Πέρασε στη Βουλή ρύθμιση, ώστε να κλείνουν μόνο 15 μέρες και έτσι το συγκεκριμένο beach bar ανοίγει πάλι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο beach bar στη Φτελιά της Μυκόνου είχε «φάει» πρόστιμο 20.000 ευρώ και του είχε επιβληθεί λουκέτο δύο μηνών, γιατί δεν τηρήθηκαν τα μέτρα κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού. Μάλιστα, στο Διαδίκτυο κυκλοφορούσαν βίντεο που έδειχναν ότι στο συγκεκριμένο μαγαζί οι θαμώνες συνωστίζονταν και γι' αυτό επιβλήθηκε πρόστιμο και λουκέτο.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



