Κρήτη: Σε ξενοδοχείο καραντίνας η τουρίστρια με κορονοϊό
Καθησυχαστικός ο δήμαρχος Χερσονήσου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Tο πρώτο θετικό κρούσμα κορονοϊού ταξιδιώτη εντοπίστηκε το Σάββατο στην Κρήτη μετά την άφιξη ξένων επισκεπτών στα αεροδρόμια του νησιού. Σύμφωνα με το neakriti.gr η γυναίκα από τη Ρουμανία, η οποία κάνει με το σύζυγό της διακοπές στην Κρήτη ειδοποιήθηκε για τα αποτελέσματα του τεστ, στο οποίο υπεβλήθη και έδειξε ότι είναι θετική στον κορονοϊό και βρίσκεται σε ξενοδοχείο καραντίνας.

Ιδιαίτερα καθησυχαστικός είναι ο Γιάννης Σέγκος, δήμαρχος Χερσονήσου, ο οποίος σε δηλώσεις του στο neakriti, είπε μεταξύ άλλων: «Η κοπέλα είναι σε πολύ καλή κατάσταση και πλέον παραμένει σε ξενοδοχείο καραντίνας. Στο πλευρό της είναι και ο σύζυγος που σε έλεγχο που του έγινε, βρέθηκε αρνητικός απέναντι στον ιό, χωρίς να έχει νοσήσει στο παρελθόν και ασυμπτωματικός».
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



