Αντρας έπεσε στις ράγες του Μετρό στον σταθμό «Νομισματοκοπείο»
Στο σημείο έσπευσε αμέσως κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άντρας έπεσε στις ράγες του μετρό, στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» το μεσημέρι της Κυριακής. Στην περιοχή έσπευσε κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας (5 πυροσβέστες και 2 οχήματα) και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, απεγκλωβίστηκε ο άντρας που έπεσε στις ράγες του μετρό και μεταφέρθηκε τραυματισμένος σε νοσοκομείο.
Διαβάστε ακόμη
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



