Αττικόν: Επανεμφανίστηκαν τα ράντζα παρά τον κορονοϊό
Οι εργαζόμενοι μιλούν για υγειονομική βόμβα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τα ράντζα έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους στο ΕΣΥ παρά τις εξαγγελίες για βελτίωση των συνθηκών. Σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων του Αττικόν οι διάδρομοι του Νοσοκομείου γέμισαν με ράντζα παρά τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης για αλλαγή της εικόνας του ΕΣΥ.
Και συνεχίζει το Σωματείο λέγοντας ότι την ώρα που η ηγεσία του υπουργείου Υγείας εξαγγέλλει προσλήψεις ιατρικού προσωπικού και καταργεί τα πανηγύρια λόγω κορονοϊού «το "πανηγύρι" με τα ράντζα στο Αττικόν συνεχίζεται…».
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, πάνω από 60 ράντζα κατεγράφησαν στη χθεσινή εφημερία του ΑΤΤΙΚΟΥ Νοσοκομείου. Οι εργαζόμενοι μιλούν για υγειονομική βόμβα εν μέσω υγειονομικής κρίσης με τον κορονοϊο, αφού περιγράφουν συνωστισμό ασθενών, συνοδών, γιατρών, νοσηλευτών στους διαδρόμους.


«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




