Παγώνη για διπλασιασμό νοσηλευόμενων: «Αν γίνουμε Σερβία δεν θα αντέξουμε»
«Αυτά που φοβόμαστε είναι τα ορφανά κρούσματα» τόνισε η κυρία Παγώνη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών - Πειραιά (ΕΙΝΑΠ), Ματίνα Παγώνη μίλησε στην εκπομπή «Ωρα Ελλάδος» του Open TV, με αφορμή τα αυξημένα κρούσματα κορονοϊού αλλά και για τα μέτρα προστασίας που θα πρέπει να τηρούνται.
Όπως τονίζει διπλασιάστηκαν οι νοσηλευόμενοι για κορονοϊό ενώ σχετικά με τους ελέγχους δήλωσε ότι είναι αδύνατον να γίνονται σε όλους. «Εχουμε διπλασιασμό κρουσμάτων. Οι μάσκες δεν έπρεπε να βγουν. Στους κλειστούς χώρους δεν γίνεται να μην φοράμε μάσκες, στα σούπερ μάρκετ, αλλά και οι υπάλληλοι των καταστημάτων. Όταν λέμε και ξελέμε, υπάρχει θέμα. Ο κόσμος είναι χαλαρός. Πρέπει να είμαστε κάθετοι» είπε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα τόνισε για τα εισερχόμενα κρούσματα: «Δεν είναι δυνατόν να γίνονται έλεγχοι σε όλους. Τα εργαστήρια είναι συγκεκριμένα. Σωστό είναι το μέτρο με τους ελέγχους αν και δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι με τα πιστοποιητικά».
Καταλήγοντας είπε: «Αυτά που φοβόμαστε είναι τα ορφανά κρούσματα, γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε ιχνηλάτηση. Αν γίνουμε Σερβία δεν έχουμε τις υποδομές. Είναι δύσκολα τα πράγματα».
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



