Εργαζόμενοι στα Διοικητικά Δικαστήρια: Δουλεύουμε με χαλασμένο κλιματισμό στους 40 βαθμούς
Την ερχόμενη Παρασκευή, θα πραγματοποιηθεί στις 09:00 το πρωί, συγκέντρωση των εργαζομένων στα Διοικητικά Δικαστήρια των Αθηνών, στην είσοδο του δικαστικού Μεγάρου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Πανελληνία Ένωση Υπαλλήλων Γραμματείας Διοικητικών Δικαστηρίων σε ψήφισμά της αναφέρει ότι η λειτουργία των Διοικητικών Δικαστηρίων της Αθήνας είναι προβληματική, λόγω της υποχρηματοδότησης από το υπουργείο Δικαιοσύνης, με αποτέλεσμα να μην έχει αποκατασταθεί η βλάβη στο σύστημα κλιματισμού και οι υπάλληλοι να εργάζονται σε θερμοκρασίες που ξεπερνούν τους 40 βαθμούς Κελσίου.
Ακόμη, οι δικαστικοί υπάλληλοι ζητούν την έγκριση δαπάνης για αντικατάσταση και συντήρηση των κλιματιστικών μονάδων στο κτίριο της Αθήνας και την άμεση αντικατάσταση όλων των παραθύρων, έτσι ώστε να έχουν την δυνατότητα ανοίγματος. Παράλληλα, την ερχόμενη Παρασκευή, θα πραγματοποιηθεί στις 09:00 το πρωί, συγκέντρωση των εργαζομένων στα Διοικητικά Δικαστήρια των Αθηνών, στην είσοδο του δικαστικού Μεγάρου.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



