Βόλος: Θετικοί στον κορονοϊό τέσσερις συνάδελφοι του 25χρονου σεφ
Ο 25χρονος σεφ νοσηλεύεται σε θάλαμο αρνητικής πίεσης στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας και σύμφωνα με πληροφορίες, η κλινική του εικόνα είναι καλή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικοί στον κορονοϊό βρέθηκαν τέσσερις συνάδελφοι του 25χρονου σεφ που εργάζεται στο καφέ-μπαρ στον Βόλο.
Χθες, κλιμάκιο του ΕΟΔΥ προχώρησε στην ιχνηλάτηση των επαφών του 25χρονου στον χώρο εργασίας του και συνολικά λήφθηκαν 90 δείγματα. Σύμφωνα με το taxydromos.gr ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών ελέγχων και από τα 90 δείγματα τα τέσσερα βρέθηκαν θετικά στον κορονοϊό.
Τα 86 άτομα που βρέθηκαν σήμερα αρνητικά στον ιό θα υποβληθούν ξανά στο τεστ μετά από μία εβδομάδα, ώστε να διασφαλιστεί ότι πράγματι δεν έχουν προβληθεί από κορονοϊό.
Ο 25χρονος σεφ νοσηλεύεται σε θάλαμο αρνητικής πίεσης στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας και σύμφωνα με πληροφορίες, η κλινική του εικόνα είναι καλή
Διαβάστε ακόμη
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




