Κορονοϊός: Τέταρτος νεκρός από το γηροκομείο στο Ασβεστοχώρι - 225 τα θύματα στη χώρα
Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων από κορονοϊό στη χώρα μας, έφτασε πλέον τα 225🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μεγαλώνει η λίστα με τους νεκρούς- θύματα κορονοϊού από το γηροκομείο του Ασβεστοχωρίου στη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, Σάββατο, 15 Αυγούστου, άφησε την τελευταία του πνοή ο τέταρτος ηλικιωμένος, που σχετίζεται με τα κρούσματα από την «Αγία Κυριακή».
Πρόκειται για έναν 82χρονο, ο οποίος έπασχε και από υποκείμενο νόσημα και νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο «Παπανικολάου».
Εν τω μεταξύ ακόμη 8 ηλικιωμένοι από το εν λόγω γηροκομείο εισήχθησαν σήμερα στο ίδιο νοσοκομείο όπου νοσηλεύονται 22 ασθενείς από το γηροκομείο και συνολικά 43 ασθενείς με κορονοϊό. Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων από κορονοϊό στη χώρα μας, έφτασε πλέον τα 225.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



