Κορονοϊός: Θετική γυναίκα στην Covid-19 γέννησε αγοράκι - Είναι ασυμπτωματική
Υποβλήθηκε σε έλεγχο για λοίμωξη Covid-19 στο πλαίσιο προεγχειρητικού ελέγχου για καισαρική τομή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμα μία γυναίκα θετική στον κορονοϊό γέννησε την Κυριακή, 16 Αυγούστου, ένα αγοράκι στη Γ' Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν». Η γυναίκα είναι 37 ετών, πρωτοτόκος, βρισκόταν στην 37η+5 εβδομάδα κύησης και παρακολουθείτο στη Α' Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική ΕΚΠΑ στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Αλεξάνδρα».
Η επίτοκος παραπέμφθηκε σήμερα, Κυριακή, 16 Αυγούστου, στο πρωί στις 08.00 πμ στη Γ' Μαιευτική-Γυναικολογική Κλινική ΕΚΠΑ, μετά από συνεννόηση με το Εθνικό Κέντρο Υπηρεσιών Υγείας (ΕΚΕΠΥ). Υποβλήθηκε χθες σε έλεγχο για λοίμωξη Covid-19 στο πλαίσιο προεγχειρητικού ελέγχου για καισαρική τομή, λόγω ενδομήτριας καθυστέρησης της ανάπτυξης του εμβρύου. Η γυναίκα ήταν ασυμπτωματική. Στις 12.30 έγινε καισαρική τομή. Η μητέρα και το αγοράκι, βάρους γέννησης 2.630 γραμμαρίων, είναι σε άριστη κατάσταση. Η μητέρα μεταφέρθηκε σε θάλαμο αρνητικής πίεσης και το νεογνό μεταφέρθηκε στη μονάδα πρόωρων νεογνών για παρακολούθηση.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




