Κορονοϊός: Συνελήφθησαν τρία άτομα που «έσπασαν» την καραντίνα και ταξίδεψαν από Πάτμο σε Πειραιά
Οι τρεις νεαροί που εντοπίστηκαν θετικοί στον κορονοϊό «έσπασαν» την καραντίνα, ταξιδεύοντας από την Πάτμο για τον Πειραιά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρία άτομα «έσπασαν» την καραντίνα που τους είχε επιβληθεί και συνελήφθησαν στο λιμάνι του Πειραιά από λιμενικούς. Τα τρία άτομα που είχαν βρεθεί θετικά στον κορονοϊό ταξίδεψαν με πλοίο από την Πάτμο στον Πειραιά, ενώ κατά πληροφορίες οι ηλικίες τους είναι 25 ετών.
Σύμφωνα με πληροφορίες στην ίδια παρέα υπήρχε και ένα τέταρτο άτομο με συμπτώματα πυρετού, το οποίο παρέμεινε στο νησί των Δωδεκανήσων. Με την άφιξη του πλοίου στον Πειραιά, λιμενικοί που είχαν ενημερωθεί για το ταξίδι των τριών νέων, τους συνέλαβαν και σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία.
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




