Κορονοϊός: Κατέληξε 72χρονος στο Παπανικολάου - Στα 236 τα θύματα στη χώρα μας
Ο 72χρονος είχε νοσήσει από τον κορονοϊό στο νοσοκομείο Γεννηματάς της Θεσσαλονίκης, έπειτα από εγχείρηση στην οποία είχε υποβληθεί και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο «Παπανικολάου»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σύγχυση επικρατεί τις τελευταίες ώρες αναφορικά με τον θάνατο ενός 72χρονου άνδρα που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παπανικολάου». Αν και οι αρχικές πληροφορίες έκαναν λόγο ότι ο θάνατός του οφείλεται στον κορονοϊό, πληροφορίες του ethnos.gr αναφέρουν ότι ο 72χρονος δεν κατέληξε εξαιτίας του ιού. Ο θάνατός του οφείλεται σε άλλα αίτια ενώ κατά την εισαγωγή του υποβλήθηκε σε δύο τεστ που βγήκαν αρνητικά.
Ο 72χρονος είχε νοσήσει από τον κορονοϊό στο νοσοκομείο Γεννηματάς της Θεσσαλονίκης, έπειτα από εγχείρηση στην οποία είχε υποβληθεί και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο «Παπανικολάου».
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




