Ξάφριζαν πορτοφόλια από ανυποψίαστους πολίτες- Αρκετά υψηλή η λεία των δύο 19χρονων
Οι αστυνομικοί αναζητούν ακόμη μία νεαρή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο γυναίκες ξάφριζαν πορτοφόλια αλλά συνελήφθησαν από τους αστυνομικούς στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., οι δύο 19χρονες άρπαξαν το πορτοφόλι μιας γυναίκας, το οποίο περιείχε χρήματα αλλά και την πιστωτική της κάρτα. Οι γυναίκες, όμως, έγιναν αντιληπτές και συνελήφθησαν από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ.
Μετά την έρευνα, οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι οι δύο γυναίκες μαζί με μία ακόμη που αναζητείται, από τις 22 Νοεμβρίου έως και τις 12 Δεκεμβρίου, άρπαξαν τουλάχιστον πέντε πορτοφόλια. Η λεία τους, μάλιστα, υπολογίζεται ότι ξεπερνά τις 3.000 ευρώ.
Σε βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για συμμορία και οι συλληφθείσες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



