Κορονοϊός: Κατέληξε ασθενής στη Θεσσαλονίκη - Στους 240 οι νεκροί στη χώρα μας
Πρόκειται για έναν 93χρονο που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παπανικολάου»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας ακόμη συμπολίτης μας κατέληξε το Σάββατο 22 Αυγούστου από κορονοϊό, στη Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των νεκρών στη χώρα μας σε 240. Ειδικότερα, πρόκειται για έναν 93χρονο που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παπανικολάου».
Σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr ο 93χρονος δεν νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου, αλλά στην κλινική όπου νοσηλεύονται τα περιστατικά COVID-19. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι έπασχε από υποκείμενα νοσήματα και συγκεκριμένα άνοια και ισχαιμική εγκεφαλοπάθεια. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για άλλο ένα θύμα από το γηροκομείο του Ασβεστοχωρίου.
Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



