Ζαχαράκη στο OPEN TV: Δύο μάσκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς
Τι είπε για τις μάσκες και την έναρξη της σχολικής χρονιάς η Σοφίας Ζαχαράκη, υφυπουργός Παιδείας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Καλεσμένη στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, απάντησε σε όλα τα φλέγοντα ερωτήματα των ημερών, αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων, σημειώνοντας πως θα δίνονται δύο υφασμάτινες μάσκες σε κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό και όχι τρεις ή τέσσερις, όπως γνωρίζαμε έως σήμερα.
Παράλληλα, η κυρία Ζαχαράκη δήλωσε πως θα υπάρχουν αντισηπτικά σε κάθε τάξη και πως το υπουργείο θα εφαρμόσει τα μέτρα που υποδεικνύονται από τους επιστήμονες. Η υφυπουργός τόνισε ότι η επιστροφή των μαθητών στα σχολεία είναι σημαντική και ότι γίνεται προσπάθεια να διασφαλιστεί η κανονικότητα στις σχολικές συνθήκες ενώ μέχρι στιγμής η ημερομηνία έναρξης των σχολείων είναι η 7η Σεπτεμβρίου.
Όσον αφορά στις περιπτώσεις γονέων που δεν θέλουν τα παιδιά τους να φορούν μάσκα στην τάξη, η υφυπουργός ήταν ξεκάθαρη πως οι κανόνες θα ισχύσουν για όλους.
Περισσότερα, στο βίντεο του OPEN TV που ακολουθεί:
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



