Κατέληξε ασθενής στο «Παπανικολάου» - Στους 251 οι νεκροί από κορονοϊό
Ένας ακόμη τρόφιμος γηροκομείου της Θεσσαλονίκης κατέληξε το πρωί της Πέμπτης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στους 251 έφτασαν οι νεκροί από τον κορονοϊο στη χώρα μας, αφού γύρω στις 6:30 το πρωί της Πέμπτης κατέληξε στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης άντρας 90 ετών. Ο εκλιπών ήταν τρόφιμος του γηροκομείου «Αγία Κυριακή» στο Ασβεστοχώρι και έπασχε από άνοια, στεφανιαία νόσο και σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.
Νωρίτερα το πρωί της Πέμπτης, έγινε γνωστό ότι κατέληξε μία ακόμα ηλικιωμένη ασθενής με κορονοϊό στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ. Πρόκειται για 83χρονη, τρόφιμος και αυτή του ιδιωτικού γηροκομείου στο Ασβεστοχώρι, η οποία έπασχε επίσης από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα.
Τις τελευταίες ημέρες οι θάνατοι από κορονοϊό είναι αρκετοί σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, συνέπεια της διασποράς του ιού σε δύο γηροκομεία του πολεοδομικού συγκροτήματος, κυρίως στο «Αγία Κυριακή» του Ασβεστοχωρίου και λιγότερο στο «Εστία Παπαγεωργίου» στον Εύοσμο.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



