Κορονοϊός: Και άλλος θάνατος σε 24 ώρες - Κατέληξε 93χρονος στα Χανιά
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέος θάνατος από κορονοϊό καταγράφηκε στην Κρήτη και συγκεκριμένα στα Χανιά, με θύμα έναν 93χρονο άνδρα, ο οποίος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου της πόλης. Σύμφωνα με το cretapost.gr ήταν διασωληνωμένος εδώ και 11 μέρες. Νωρίτερα έγινε γνωστός ο θάνατος τεσσάρων ακόμα συμπολιτών μας.
Πρόκειται για μία 74χρονη που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Μυτιλήνης. Νωρίτερα το πρωί της Δευτέρας έγιναν γνωστοί τρεις ακόμα θάνατοι. Μάλιστα, δύο από τους ασθενείς που κατέληξαν, νοσηλεύονταν στο γηροκομείο του Ασβεστοχωρίου στη Θεσσαλονίκη. Ο λόγος για μία 88χρονη, που νοσηλευόταν στο Ιπποκράτειο (διέμενε στο γηροκομείο του Ασβεστοχωρίου) και κατά πληροφορίες έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, έναν 66χρονο που έπασχε και αυτός από υποκείμενα νοσήματα. Την Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου, κατέληξε ένας 58χρονος που έπασχε από παχυσαρκία και νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του «Σωτηρία» από τον Μάρτιο.
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




