Κορονοϊός: Αλαλούμ με τα 14 κρούσμαστα στην επιχείρηση μετάλλων - Αρνητικά τα νέα τεστ
Οι 14 εργαζόμενοι που βρέθηκαν θετικοί στον ιό υποβλήθηκαν εκ νέου σε τεστ την Δευτέρα και όλα βγήκαν αρνητικά. Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ θα πραγματοποιήσει νέα τεστ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αρνητικά βγήκαν τα νέα τεστ και των 14 υπαλλήλων επιχείρησης μετάλλων στη Δυτική Θεσσαλονίκη οι οποίοι είχαν διαγνωσθεί αρχικά θετικοί στον κορονοϊό. Όλοι τους επανέλαβαν το τεστ σε ιδιωτικό εργαστήριο την Δευτέρα και βγήκαν αρνητικοί στον ιό.
Ωστόσο, παραμένουν σε καραντίνα και κλιμάκιο του ΕΟΔΥ θα τους επισκεφτεί κατ’ οίκον, πραγματοποιώντας και τρίτο τεστ προκειμένου οι γιατροί να δουν τι συμβαίνει. Η επιχείρηση που έχει την έδρα της σε περιοχή του δήμου Δέλτα. έκλεισε για δύο μέρες και πραγματοποιήθηκε απολύμανση σε όλους τους χώρους.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



