Θεσσαλονίκη: Υπάλληλος του δήμου έκλεψε με γερανό 11 αυτοκίνητα
Τα μετέφερε με τον υπηρεσιακό γερανό σε μάντρα ανακύκλωσης και τα πουλούσε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνολικά έντεκα ήταν τα αυτοκίνητα που έκλεψε με τον υπηρεσιακό γερανό που οδηγούσε 54χρονος υπάλληλος του Δήμου Θεσσαλονίκης. Τα οδηγούσε σε μάντρες ανακύκλωσης και τα πουλούσε αποκομίζοντας κέρδος.
Η δράση του 54χρονου υπαλλήλου του Δήμου Θεσσαλονίκης έγινε γνωστή τον περασμένο Μάιο, όταν επιχείρησε να κλέψει με τον υπηρεσιακό γερανό όχημα ιδιοκτήτη καταστήματος. Ο κάτοχος του αυτοκινήτου είδε το περιστατικό από κάμερα, ειδοποίησε την αστυνομία και η τελευταία έφτασε στα ίχνη του δράστη. Τότε είχε διαπιστωθεί ότι ο υπάλληλος του Δήμου Θεσσαλονίκης είχε κλέψει με τον ίδιο τρόπο πέντε αυτοκίνητα από τη Θεσσαλονίκη.
Επειτα από έρευνα που παρήγγειλε η εισαγγελία, προκειμένου να διαπιστωθεί η συνολικά δράση του 54χρονου, η αστυνομία εξακρίβωσε ότι τελικά ο δράστης είχε προχωρήσει με τον ίδιο τρόπο το διάστημα «Ιανουάριος - Μάιος 2020» στην κλοπή συνολικά έντεκα αυτοκινήτων.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



